2012. július 18., szerda

Piros-kék repedezett lakkozás



Lehet, hogy egy ilyen lakkozás sokak számára kicsit extrémnek tűnik, de ha akad köztetek merészebb alkat, biztosan örülni fog az ilyen ötleteknek. Mivel elkezdtem (bár még nem fejeztem be) egy kéz- és lábápoló, műkörömépítő tanfolyamot ezért valamelyest szakmába vág.

Lakkok amiket használtam:
  • Kék: s-he stylezone 295
  • Piros: s-he stylezone 190
  • Fehér repesztő lakk: Moyra Crack effect 201

1. A lakkozást mindig egy átlátszó alapozó réteggel kezdjük, ez lehet barázdakitöltő, vagy koromerősítő lakk
2. Ezután a választott színt visszük fel egy, vagy szükség esetén két rétegben. Mivel ezek a lakkok már egy rétegben is jól fedtek, csak egyszer kentem. A kéket a kis, és a mutató ujjakra, a pirosat a többire.
3. Mikor a színes lakkok megszáradtak viszonylag vékonyan felkentem a repesztő lakkot, ami száradáskor szépen megrepedezett.
4. Befejezéskor mindig érdemes fedőlakkot használni, mert tartósabbá teszi a lakkozást és szép fényt is ad a körmöknek, ez esetben viszont elengedhetetlen volt, mivel a repesztő lakk mattra szárad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése